Forum www.piszsmialo.fora.pl Strona Główna www.piszsmialo.fora.pl
twoje talenty literackie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tarnatos - pierwszy RPG
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.piszsmialo.fora.pl Strona Główna -> RPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luk
RPG masters



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z daleka

PostWysłany: Czw 8:36, 17 Kwi 2008    Temat postu:

Innych przyjaciół? Możesz ich spotkać w gospodzie. Jeśli oczywiście chcesz do niej iść. Jeśli piszesz coś własnego od siebie, to troszkę to rozwiń. Może o jakieś opisy? Lokacje? Żeby nie zrobił nam się suchy tekst:
Tarnatos idzie zabić goblina.
Tarnatos atakuje.
Tarnatos odnosi rany.
Tarnatos idzie do medyka.
Tarnatos zostaje wyleczony....

Możesz decydować o wszystkim. Tworzyć własne przedmioty, rzeczy itp. Ale jeśli chciałbyś np. wyczarować znikąd w samym środku krytycznego pojedynku burzę z piorunami, to piszesz o tym w czasie niedokonanym, a ja powiem, czy Ci się udało. Kum kum?

Scena 5
Zielarz uśmiecha się i mówi:
- Zachodni skraj lasu [miasto jest położone w gęstym, ale nie dużym lesie. Skraj lasu, to właściwie skraj samego miasta]. Wyruszamy nim minie południe. - ponownie śmieje się widząc Twoje zdziwienie. - Nie martw się. Wszystko co niezbędne już przygotowałem.

1) Chcesz coś jeszcze dodać, zabrać, zrobić nim wyruszysz? Wszystko co weźmiesz może Ci się przydać i wszystko czego nie weźmiesz może być potrzebne, ale duży bagaż nie będzie lekki Wink.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MART-X
Administrator



Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:16, 18 Kwi 2008    Temat postu:

Kurczę... Nie wiem co wybrać: 1 czy 1. Uważam, że 1 jest dobry chociaż 1 chyba lepszy... Ale mam dylemat Mr. Green .

Biorę małą, skórzaną torbę z małym bohnem chleba, nóż, łuk i strzały oraz bukłak z wodą. Za moje pieniądze kupiłem sobie konia. Poprosiłem też swojich przyjaciół by poszli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Babcia-Z
Jury



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:02, 18 Kwi 2008    Temat postu:

Mogłabym do was dołączyć(jeśli sie zgodzicie).Jestem właścicielką dwóch mułów.Muły są wprawdzie leciwe tak jak i ja,ale cóż znaczy w naszych czasach te 80lat,nieprawdaż?
Trudnię się też wypiekiem chleba,więc służę nieograniczoną ilością bochenków w czasie wyprawy.Mógłbyś zabrać wszystkich swoich przyjaciół,byłaby niezła drużyna.Co Ty na to?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luk
RPG masters



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z daleka

PostWysłany: Pią 12:42, 18 Kwi 2008    Temat postu:

Mart decyzja należy do Ciebie. Jeśli się zgodzisz mogę Babcię wpleść w historię Wink. I tu prośba (do Babci albo do MART-X'a). Opiszcie mi, czy się znacie (w grze oczywiście Rolling Eyes). Czy chcecie być jakoś spokrewnieni, czy Babcia ma od początku być członkiem kompani, czy też ma zostać "zgarnięta" po drodze Wink?

Edit: A.. zapomniałbym. Zmieniamy nieco zasady. Do gry może wejść każda osoba (oczywiście zarejestrowana), która opisze mi na PW swojego bohatera (byłbym wdzięczny gdyby Babcia też opisała mi na PW swojego Wink) odpowiadając na te pytania:

  1. Jak bohater ma na imię?
  2. Jakiej bohater jest rasy/klasy/rodzaju (goblin, elf, człowiek, czarodziej, bandyta... jeśli będzie nie odpowiedni wtedy dam znać, że należy ten punkt poprawić)?
  3. Jaki bohater będzie miał stosunek do innych członków gry (np. Tarnatosa będzie nienawidził, a Babcię ignorował) i jaki jest z charakteru (spokojny, agresywny...)?
  4. Jak bohater wygląda fizycznie (ubiór, stan itp.)
  5. Cechy specjalne (jeśli takowe posiada).
  6. W jaki sposób i w jakich okolicznościach bohater w być wplątany w historię? (zwykły opis, przypominam, że odpowiedzi na te pytania będę znał tylko ja, a gracze będą się domyślaj Twoich zamiarów i intencji opierając się na Twoich zachowaniach). Jeśli nie odpowiesz to sam wymyślę kierując się wcześniejszymi pytaniami Wink.


PS: Pierwszy post w temacie z zasadami zaraz zmienię. Przypominam, że można tam wszystko "zakumać", jeśli ktoś czegoś nie rozumie Wink.

Edit2: Mart-X, jeśli chciałbyś coś zmienić w Tarnatosie (bo zakładam, że będziesz grał właśnie nim Wink), to pisz na PW.


Ostatnio zmieniony przez luk dnia Pią 13:23, 18 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MART-X
Administrator



Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:57, 19 Kwi 2008    Temat postu:

Oczywiście, że nim gram.

Idę do Babci-Z i opowiadam jej o sytuacji.
-Pomożesz? - pytam się.
-... - Babcia-Z odpowiedziała (proszę Babcię-Z o wypełnienie dialogu).

Ja oczywiście biorę konia, którego kupiłem. Jeden z mułów może być dla Babci, a drugiego możemy użyć jako muła jucznego. Jeśli odpowiedź w powyższym dialogu brzmi "Nie" proszę Babcię o kupno lub wynajem jednego muła.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Babcia-Z
Jury



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:40, 19 Kwi 2008    Temat postu:

Oczywiście,zgadzam się z Twoją propozycją. Drugiego muła również można lekko obciążyć,bo po pierwsze ja dużo nie ważę,a po drugie część drogi mogę odbywać piechotą.Moje muły są przyzwyczajone do dźwigania ciężarów,bo służą mi jako muły juczne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MART-X
Administrator



Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 3:10, 20 Kwi 2008    Temat postu:

No to świetnie. Nie wiem czy to jest zgodne z zasadami, ale jeśli tak to:
dwóch innych elfów i jeden człowiek także zgodziło się na podróż.


Ostatnio zmieniony przez MART-X dnia Nie 3:16, 20 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Babcia-Z
Jury



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:26, 20 Kwi 2008    Temat postu:

Czyli czekamy na akceptację"zgodności z zasadami".A masz już jakiś plan działania czy działamy spontanicznie,w zależności od sytuacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luk
RPG masters



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z daleka

PostWysłany: Nie 16:56, 20 Kwi 2008    Temat postu:

Babcia-Z napisał:
A masz już jakiś plan działania czy działamy spontanicznie,w zależności od sytuacji.

Proszę, abyście takie rzeczy omawiali na PW*. Na prawdę ciekawiej będzie, gdy planować będziecie tylko między sobą, a nie otwarcie. Do gry dołączy za chwilę jeszcze jedna osoba, więc na prawdę wiem co mówię Smile.

* Zaznaczam, że o wszystkich planach i spiskach miedzy graczami muszę być informowany na PW, bo inaczej nie wejdą one w życie podczas gry Wink. Przypominam też, że jak już ktoś mnie o takich planach poinformuje na PW to nie przekazuję tego nigdzie dalej, tylko zachowuję dla siebie i wykorzystuję przy tworzeniu dalszej fabuły Smile.

*****

Podsumowanie:

  1. MART-X ma dwa muły i jednego konia. Na koniu zamierza jechać, a jednego muła dał Valerus'owi (bo tak Babcia-Z w grze się nazywa i proszę o stosowanie nazw bohaterów, a nie nicków Wink. Każdego bohatera można znaleźć w pierwszym poście tego tematu, którego zaraz edytuję i opiszę postać Babci Wink). Drugi muł będzie nosił bagaże/pakunki.

    Ok.

  2. Muł Valerus'a nie jest przeciążony i można go jeszcze obładować pakunkami. Dodatkowo Valerus nie musi jechać, może za to iść.

    Hmmm... Valerus aż taki lekki nie jest, więc te pakunki tez zbyt duże być nie powinny. Pragnę też zauważyć, że idąc możesz się zmęczyć (nie przesadzajmy aż taki mocarny* nie jesteś) i poruszasz się wolniej, ale oczywiście nie mam co do tego nic przeciwko.

  3. Babcia-Z napisał:
    Moje muły są przyzwyczajone do dźwigania ciężarów,bo służą mi jako muły juczne.

    Czy to oznacza, że zamierzasz zabrać swoje muły także (oczywiście możesz je mieć)? Przypominam, że muł nie jest zbyt szybkim środkiem transportu, a chcecie przecież dogonić porywaczy-gobliny, a nie wybrać się na piknik Wink.
    Oczywiście jeśli chcecie, możecie zrezygnować z pościgu, ale to nie spodoba się Zielarzowi i innym, którzy przecież już wszystko przygotowali Smile. Zastanówcie się nad tym.

  4. MART-X napisał:
    dwóch innych elfów i jeden człowiek także zgodziło się na podróż.

    Są to twoi przyjaciele, o których już wcześniej wspominałeś. Pełnią rolę NPC'ów, czyli bohaterów o których ruchach nie możesz decydować. Chcesz ich scharakteryzować (tak jak to się robi z własnym bohaterem), czy mam to zrobić sam?

  5. O ile to możliwe proszę o precyzowanie tego co robicie. Co to znaczy? Jeśli zadałem pytanie do Valerus'a o to "czy zamierza wziąć ze sobą własne muły?" to liczę na odpowiedź "Tak. 3 sztuki mułów" lub podobnie, żebym nie musiał zadawać następnego pytania "ile tych mułów?", bo tak nigdy do celu nie dojdziemy Smile.



* Proponuję zwracać się do Babci/Valerus'a w rodzaju męskim (bohater Babci jest mężczyzną) o ile Babcia nie ma nic przeciwko Smile.

Warning edit:
Trochę bałaganu sie tu narobiło... a przecież nie można tkwić w jednym miejscu i myśleć o mułach Smile. A propos... Valerus ma dwa muły (Babcia wysłała mi PW, ale gracze też powinni o tym wiedzieć, więc informuję).

Sprawa pierwsza:
Podsumowując te nieszczęsne muły...
Muły Tarnatos'a = 2
Muły Valerus'a = 2
T + V = 4 muły
Tarnatos dał jednego muła Valerus'owi, a Valerus dał jednego muła Tarnatos'owi (sami tak napisaliście Rolling Eyes). Gdy już pozamieniali się mułami, to przeznaczyli dwa muły na dźwiganie tobołków (jeden Valerus'a i jeden Tanratos'a). Wychodzi na to, że zostały dwa muły (jeden dla Tarnatos'a i jeden dla Valerus'a) o przydatności bliżej nieokreślonej...

Sprawa druga:
Przyjaciół Tarnatos'a już scharakteryzowałem (zgadnijcie gdzie można znaleźć ich opisy Wink...), oczywiście to przyjaciele Tarnatos'a, a nie moi, więc gdyby Mart-X'owi coś nie pasowało to jestem otwarty na wszelkie zmiany.

Sprawa trzecia (ostatnia):
Tarnatos może zabrać ze sobą tylko dwóch przyjaciół. Nie martw się MART-X, towarzyszy podczas wyprawy Ci nie zabraknie Wink, w dalszej części historii może się zrobić nawet dość tłoczno.

Lecimy dalej.

Scena 6

Klaus, Decydius oraz Valerus i Tarnatos idą razem na zachodni skraj lasu [miasta], na miejsce umówione z Zielarzem. Słońce stoi w zenicie (nie, nie jest gorąco. Przypominam, że to sam środek zimy Wink) kiedy dochodzą, a Zielarz już na nich czeka, ale nie sam. Razem z nim jest jeszcze dwóch kompanów.
- To jest Anede - mówi, wskazując na szczupłą kobietę z prawej. - A to Mikidius i Raxadiuss (roxeus) - mówi, pokazując na dwóch rosłych i dobrze zbudowanych mężczyzn z lewej. Cała trójka wita przybyłych skinieniem głowy. Wszyscy siedzą na koniach. Zielarz i Mikidius na [link widoczny dla zalogowanych] i [link widoczny dla zalogowanych] wierzchowcu, a Ande na [link widoczny dla zalogowanych] klaczy. Klaus, Decydius i Tarnatos także, tylko biedny Valerus ma swojego muła.
Zielarz, widząc Valerusa podpiera się w boki i przybiera kwaśną minę.
- Jeśli zechcesz, proponuję byś przesiadł się na jednego z moich wierzchowców. - wtem zaczyna głośno gwizdać. Trzy gwizdnięcia i z krzaków wyłania się jakiś człowiek - najprawdopodobniej służący Zielarza - prowadząc dostojnego konia-[link widoczny dla zalogowanych]. Zechcesz się przesiąść?

PS: Do gry dołącza roxeus Smile.


Ostatnio zmieniony przez luk dnia Pon 19:56, 21 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Babcia-Z
Jury



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:06, 21 Kwi 2008    Temat postu:

Valerus spogląda na Zielarza spode łba,bo nie podoba mu sie jego kwaśna mina i mówi:jak widzisz,moja lewa noga nie jest zupełnie sprawna,ale jeżeli uda mi sie włożyć ją w strzemię i wskoczyć na grzbiet tego pięknego wierzchowca...o,udało sie!Zielarzu,nie lubię dziękować-daruj,ale chętnie się przesiądę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.piszsmialo.fora.pl Strona Główna -> RPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin